Sunday, February 13, 2011

easy to read,go on.

anda menghadapi peperiksaan?
terlalu sukar utk focus?
seperti saya sekarang?
okay,saya ada satu cara yg mujarab.
efektif,mudah dan sangat berkesan.
jika benar anda kuat semangat.
seperti saya.
*ceyhhhhhhh padahal addicted tu*
jom kte selongkar....
cara-cara utk mengelakkan gejala 'LAGHO'





first of all,
jawab soklan saya.

kalau yes,mari kita teroskan.













then,
againnnnnnnnn....









saya tahu itu sukar if kita dah terbyase.
maka,katakan TIDAK kepada facebook.





tapi itu adlh mustahil.
mengapa saya boleh katakan dengan yakin?
sebab saya pun sukar melakukannya.
TETAPI,
anda perlu ingat dan kuatkan semangat. 
masa depan terletak di tangan anda.
oleh hal yang demikian,
BANNED la FACEBOOK 
buat sementara waktu sehingga exams anda habis.



sterusnya,kuatkan semangat anda lagi.
*bpe kali dah kami nk kuatkan smgt?*
tidak,anda wajib kuatkan semangat.
katakan fb-ing ini melaghokan dan wasting time only.
blogging much more better than that.
HAHAHAHAHA

cara paling drastik yg mugkin anda xterpikir,
ada sebenarnya dan ia wujud.
percaya laaaaaaaaaaaa.

pasti anda tidak percayakan? terlalu sukar bukan?

selain itu,
wujudkan perasaan memberontak anda terhadap fb,
mcmn?
myb sebelum ini anda putus dgn bf anda disebabkan fb,
myb anda terminat kat seseorang lalu direject,
myb sebab fb kantoi mamat yg anda minat sudah berpunya
or,
myb disebabkan fb anda putus kawan dgn shbt karib anda.
so, dgn cara ini anda mengingati kisah pahit di samping fb.
mulai dr sekarang,
gelarkan fb sebagai HEARTBROKEN FB.



MAKA,
dengan ini,
aku,
nur farhana binti abdul hamid
akan 
deactivated akaun fb aku
selagi 
A-LEVEL
blum selesai.

p/s: jom join saya jika anda sedang menghadapi peperiksaan.
hasilnya sgt wowwwwwwww!
sbb senior saya penah lakukan 
dan mendapat perfect score!


No comments:

Post a Comment